long time no read

Moshi Moshi!
Var ett tag sen jag updatera. mihihi trivs i min nya fina lägenhet;D  vill måla om lite och så dock men annars är allt tip top:D
Senaste dagarna har det varit fester, vänner, filmer, mys, träning och städning:p haha
Börjat träna på friskis, fixat jympakort och kan använda gymmet där. härligt ska nog dit sen, men ida har ja tvättstugen så ska tvätta och städa lägenheten först. på freda är det ju inflyttningsfest:D
Igår bjöd emma på revbenspjäll, så gött:D älskar min emma<3 vi var på hageby o shoppa lite, kom hem me underkläder, tights, strumpor och lite smink:P härligt.
men nu orkar ja inte skriva, haha e helt slut i huvudet känns det som, ska försöka uppdatera lite senare, puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0