Mod

"I grund och botten styrs vi alla av samma drifter. Katten har modet att följa dem."

Ibland önskar jag att jag vore en liten kisse. Kira ligger alltid och njuter, spinner. leker när han vill leka. äter när han känner för det. Han gör allt när han själv vill.
Jag vill också göra det, Följa mitt inre göra det som känns rätt för stunden även om det kanske inte är rätt sak att göra.

Jag vet vad jag vill, jag vet bara inte hur jag ska komma dit eller gå till väga för att börja en väg dit.
Just nu känner jag mig lite halvt filosofisk, får skylla mig själv när jag läser sånt:p men endå det får mig att tänka och fundera väldigt mycket, skulle bara vilja hitta någon jag riktigt litar på att säga allt till, eller så är jag väl bara feg. nå väl saker händer hela tiden man får själv välja hur man vill hantera det.

Man gör väl sin egen lycka helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0