ojdå

'Moshi Moshi!

Sitter hemma hos Emma nu. varit på stan o sprungit runt, träffa på Lise o Emma,<3 mys gick me dom på stan köpte hårfärg o två nya örhängen:D hehe träffa även på Myran<3 alla söta små brudar, haha valborgspakten^^ lool

Nu väntar ja på att emma ska duscha klart, hehe hon bjuder på mat o kaffe som vanligt, världens bästa emma<3<3<3 massa hjärtan på det. hehe jag vill ha helg^^ men vem vill inte det lixom.

Nu ska ja sno kaffe tror det är klart. skriver mer när ja kommer hem om jag orkar. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0