is life always gona be bitter sweet?

Vissa dagar är bättre än andra?
Vissa människor är smartare än andra?
Varför gör man såna saker? man hoppar på och vägrar höra någon annans åsikt, man bara blint för litar sig på sin egen oavsätt om den är rätt eller fel. Du kan ju inte då heller tro att nån annan reflekterar över det du säger eftersom du inte reflekterar vad dom säger, fattar dom inte sånt?
- Du kan ju aldrig veta förens du har gått en mil i deras skor. Tycker synd om dom, vet inte varför ja skriver detta här men behöver få ut lite frustration i guess. En riktigt vän finns där oavsätt vad du gör för val i ditt liv, dom respekterar din åsikt och även om dom är smarta säger ärligt deras och sen låter det va. Dom finns även där att hjälpa dej upp när du faller. det är en riktigt vän för mej. du ska inte döma någon förens du sätt hela personen, inte bitar, historier osv. har inte folk lärt sig att lära känna någon innan man väljer att tro saker?
Vissa människor börjar kännas falska mer o mer, jag nämner inga namn för ja respekterar deras åsikter även om jag tycker dom är 150% felaktiga. Iaf vad jag ser, hör och märker. vi som märker detta, e vi hjärntvättade oxå? huh? Ja kan inte få mitt finger runt detta och det stör mej. Jag vill förstå det men det gör jag inte, jag ser allas åsikter, kan tänka förstå vart dom kommer ifrån, men vf kan ingen förstå den andra sidan av historien? är det ingen som faktiskt vågar se hur det faktiskt är?
Aja skit saksamma spelar ju egentligen ingen roll hur mkt jag skriver om detta, kommer säkert inte bli så mkt klarare i skallen men  skönt att få skriva av sig, mkt känslor osv som kom fram igår av olika anledningar.
Jag saknar folk, folk verkar falska och andra irriterade, vissa ledsna, besvikna och framför allt sårade. men hur många bryr sig egentligen av dom som säger att dom gör det. om man bryr sig om någon lyssnar man o respekterar varandras åsikter. men aja detta kommer bli ett långt inlägg nu för min hjärna är ett virrvarv av allt som pågår. kort o gott så säger jag att jag kommer stötta dom och finns här för dom oavsätt vilket val som väljer, för ja valde att förstå dom. puss på er Tich o Alex. jag tror ni kan gå långt tillsammas.
folk får tycka vad dom vill om mej, vf ska man orka bry sig så mkt? aja. nu har ja fått skriva av mej o det känns skönt iaf ang detta-.- hoppas det löser sig på ett eller annat sätt. nu ska ja ta värktablett innan mitt huvud går sönder. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0