Ni får aldrig in mig där

Moshi Moshi!
Sitter o degar hos mor min som icke e hemma, hon e bort rest;P hehe o kommer hem med godsaker ikväll till mej;P typ cigg, JD, vodka och godis;P haha bästa mamma <3
Jag sitter just nu o dricker kaffe och leker med min lilla Kira, ska nog lägga mej i  ett bad, nu när ja ändå e hos mamma o ett finns lixom:P
hmm skulle nog träffa Tich o Alex ikväll, får se vad som händer, känner mej fett seg o har ont i ryggen, gillar inte mammas säng:S fan soffan  e skönare lol.  hmm mitt kaffe e godare oxå:P haha klagig ja känner mej:P nä om man ska göra lite frulle o kolla anime. hörs sen. tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0