My boy

Min älskling va gullig igår, hihi fick choklad:D

så söt kille man har:P haha xD


just nu dricker jag kaffe och väntar på Tichi<3 hehehehe. försökte hjälpa mamma me sin hemtelefon men inte det lättaste kan man ju säga. suck borde nästan jobba som teknisktsupport slipper hon sura när ja inte kan hjälpa henne xP aja det löser sig väl. är säkert stormensfel men man vet ju aldrig. 

nä om man ska läsa lite bloggar, dricka klart kaffet och göra sig redo för en sväng på stan me Tich:D hör sen... 
och btw vill gärna ha blogg.se appen till android oxå inte bara fuckin iphön.
suck. puss pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0