2011-02-10

Moshi Moshi!
Vad jag är trött. somna nog lite sent igår:P haha med en liten kelsjuk kisse som ligger o spinner:P Mjau<3
Men ja lyckades ta mej upp och komma i tid till mötet idag. har varit på två möten, fixa allt på en gång liksom.
Så nu är jag sjukskriven i 3 veckor, hej hopp ingen praktik, och massa mys istället. hihi norrköping imorgon och fest hos emma på lördag:D hihi tre veckor till att göra ngt roligt:D haha eller ska visserligen försöka springa runt med mitt cv lite i norrköping och kolla runt efter lägenhet. men endå. skönt att slippa tänka på annat.
Nu ska jag sitta o sura över att fariy tail avsnitt tio - typ 18 ska komma hem så man kan glo på det, men får väl kolla på spice and wolf istället så länge:P har hela säsong två att kicka på:D Nya, =^.^=
Men men har ont i halsen det bränner haha för stark thai mat, stackars kira som snodde en kyckling för mej:P haha. nu blir mys med kira och anime. chu<3
Oh ja vill ha tattooo. ngn som vill tatuera mej? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0