Fairy Tail

Moshi Moshi!
Har suttit och typ nördat fairy tail hela dagen:P fint sätt att spendera alla hjärtans dag på ne?
haha tråkigt, är uttråkad till max, jag har verkligen svårt att vara stilla för länge, jag fattar inte varför har gått fram och tillbaks mellan köket och datorn ett bra tag nu. vet liksom inte riktigt vad man ska göra så jag bara nöter vidare på fairy tail, e på avsnitt 46 så, så har 20 avsnitt kvar att se, hmm vet inte om det finns fler en 65 ute. hmm får fråga nissepisse som tipsa om den. men nu ska jag dra mej till sängen och försöka sova lite kanske!?!
Fast trött e jag inte, jag e på mys humör, ge mej bamse kram tack ^^ haha nae men ska lägga mej o gosa med kirachan<3 chu chu. =^.^=

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0