Gäsp

Moshi Moshi!
precis sätt senaste Fairy Tail, det e bra, ska hoppa i säng strax, upptidigt imorgon och iväg till ikea med sanna o mor. ska bli skoj. nu blire sova, ska nog somna till death note, så länge sen ja kolla^^ hihi geeky ja e eller ska man kanske sätta på en av dom japanska skräckisarna jag fick hem igår:P mhihi älskar japansk skräck så freaking awesome.
jag älskar att lägga upp charmiga bilder på mej:p haha tack o lov att emmas dator e dum så hon inte kan  lägga upp alla fula bilder:P haha
va hemma hos emma ida o myste med henne o Elin, haha emma som gillar att tafsa när man sitter i hennes soffa:P haha såå kul. nu ska jag nog krypa ner i sängen me min gosetiger:P
haaha myspys, ge mej en riktig tiger istället:P
Dessa snyggingar har ja varit med ida, emma och elin
haha det var kul, massa girl talk sånt gillas alltid, dock missa ja typ spånkan påväg hem:P men hade lite tur sen endå:P nu ska ja sova. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0