God Morgon

Va kul man kan ha då;P haha kolla på nyaste top model igår;P hihi sitter just nu och försöker installera min skriver till mammas dator så jag kan skriva ut mitt cv och gå o lämna in lite överallt. hört att lite affärer söker folk så bara fixa och lämna in lite ju :P
Sov riktigt gott i natt:P haha var säker för jag drack lite igår:P haha
blir mat hemma hos mormor idag, hon ville ha familje middag eller nått. trevligt.
har föresten fått hem You're Beautiful nu så Lise nu ska jag nörda korre drama:D haha<3
hoppas bara jag har lite text till det så bra är inte min koreanska så jag kan kolla utan text, kan bara det till vissa japanska serier:) hihi^^ smart ja känner mej:P
Men nu ska jag fin slippa mitt cv och uppdatera den lite, skriver mer sen. Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Alexandercarmen

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

2011-09-07 @ 06:56:30
URL: http://alexandercarmen.blogcheapster.com

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0