Lollipop,pop,pop

Moshi Moshi!

Zzzz, trött, träningsvärk i benen, lite så man skäms faktisk, haha efter en hel dag igår med emma runt på stan o överallt så har jag fått ont i benen.

oh ett varmt bad skulle vara skönt nu, men först dricka kaffe:P mumsigt. ir dricker kanske lite för mkt kaffe, drack hemma hos emma igår, sen hemma hos hennes föräldrar. haha oh btw melodifestivalen suger som vanligt, haha vi satt o kolla på bidragen innan vi drog därifrån. haha^^
Men det var kul att få krama om yrla.

idag blir kanske fika sen, mm fika. nu ska ja skriva ner lite tidningar o hoppas att helen kan köpa dom nu när dom e i thailand. chu

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0