Torsdag

Moshi Moshi!

Aaaah vad jag är mätt. käkat massa pizza. kära morbror bjöd på pizza, vegetarisk pizza, special hawaii och någon stark mexicansk pizza:P hah härlig blandning:P
är iaf mätt nu o sitter och dricker cola, väntar på att segisen ska bli klar o fixa min dator:P haha va jag suger på att vänta asså^^ haha.
Trött är ja iaf inte så jätte mkt nu. hoppas få sova ut lite imorgon, är ju så kul att bli väckt varje morgon. tack så mkt mogge^^ haha nyvaken typ så ringer mobilen med:P haha fin tajming liksom:P men sånt e ju alltid kul även om ja är väldigt förvirrad. ska väl försöka lägga mej skapligt ida. måste väl hålla någon skaplig tid, ska ju åka tidigt till stockholm nästa vecka med jennifer:P oh måste till den japanska affären och köpa egg:d måste måste måste.
ska bli kul:)

men nu ska jag väl sätta mej o va lite social med folket, haha så skönt att inte sitta vid datorn hela dagen:P sooooft.
men vi hörs sen och då kan ja förhoppningsvis skriva från min bärbara dator, om man har lite tur.
puss o hej leverpastej, bilder kommer om min bärbara vill funka sen.
egg<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0