två dagar kvar

Moshi Moshi!
Det är två dagar kvar till det kinisiska nyåret (btw e trött så kan bli stavfel här för ja orkar inte läsa så ja gjort rätt) men iaf den 3 februari:D nyår igen:P haha men då ska iaf mitt nya år börja på riktigt, dags att hålla nyårslöften från och med då;P inte för jag har så många men typ inte äta godis;P haha nae men det ska jag inte måste börja äta ordentligt innan man tappar för många kilon. orkar inte höra från alla hur smal jag är hela tiden, det är så sjukt jobbigt jag kan liksom inte göra något åt det men folk fattar inte att det är minst lika svårt att gå upp i vikt som ner.
Men till något helt annat, försov mig idag:S var typ helt tom på energi när jag vakna av mobilen ringde :/ börjar bli lite orolig och halsen är fortfarande inte bra, får nog ta och ringa och kolla upp detta så jag kan bli frisk. sen att jag borde lägga mej tidigare kan ju också hjälpa:P haha men det är sååå svårt, jag gillar inte sova bort tiden såvida det inte är en jobbig tid som man inte orkar med.
nae nu ska jag nog ringa mamma och hon har visst ringt min mobil:S och dricka lite kaffe, sen blir kolla på nya Gossip Girl<3 haha

Kommentarer
Postat av: Phelicia - konst och foto

sv: Tack så jättemycket! Jag spelar Wow, ja :)

2011-02-01 @ 18:32:30
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0