Zzz

Moshi Mooooosh

Sitter här o är trött, har väldigt ont i magen :( skoj? nah
Sprungit på stan ida, köpt mjukisbrallor, bhs och grej till ögonbrynen.
och kattmat:P

Snacka me Micka inne på game idag med om spel och hur lätt det är att man fastnar framför spelet även om man tänker man ska bara köra lite:p haha
Sen drog jag hem till Emma, hjälpte henne handla hem mat och bära nu när hon har ont i ryggen och fått nålar i skinkan:P haha vi kolla på burried oxå. jävla skit slut, blev typ sur ju:S men emma och ja gjorde våra egna epic slut så den blev bra, sen kolla vi burlesque (stavning?), emil kom och joina oss när vi kolla på den, alla satt och myste i emmas "mys"soffa:P haha trevligt trevligt. hängt hemma hos emma varje dag typ:P

imorgon ska ja väl vara hemma hos mor tror ja, hon blir ju så sur nu när ja knappt e hemma, drar vi 11 på fm och kommer hem runt midnatt:p haha men men spelar visst ingen roll att man är 21 hon surar ändå på mej så lovat att spendera minst en dag med henne.

Nae nu ska jag nog dra mej till sängen o läsa lite, imorgon blire en snabbis på bokrean eftersom mamma ville ha böcker och ja med:P så skoj skoj:P ir not. men iaf nu blir sängen. puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0