ZzZzZzZzZzZz

Moshi Moshi!
känner mej allt för trött idag asså:S orkar inte liksom.
zzz gillar inte min praktik heller, så mycket dötid, så lite att göra.
men eeeh fick göra ett mobilfodral, lol den fick en kisse knapp eftersom mitt nya smeknamn tydligen e kitty^^ så då passar det ju:P
haha vad lång tid det tar för mej att skriva, haha lyssnar på vent, snackar me folk på msn och läser /g chatten. asså ja är extremt uttråkad och det snöar ute. eller snöa förut, det var kallt. eller ÄR kallt.
ZzZzZz där sprang Simon iväg:O undra vart han skulle?!
aja nvm, sleepy. jag orkar inget typ.
usch asså ja kan inte sluta tänka på den tråkiga praktiken, sitter ändå bara o skriver sms när jag är där asså gör inget typ bara tråkar omkring. någon som kan rädda mej därifrån?
nae nu ska jag sluta klaga, det var en okej dag idag, satt och smsa med, Emma, David och Nils. haha. funka liksom det med. Har lovat emma att åka till norrköping denna helgen, Tjo Tjejkväll och utgång förhoppningsvis:D saknar<3 saknar min brud Lise med. han inte träffa henne sist ju:( buhu.
nae nu ska jag lägga in bilderna från kameran till datorn och sen kolla på fariy tail kanske. aja vi får se. chu<3

Kommentarer
Postat av: Lise

saknar dig med! saknar alla roliga utekvällar ._ .

2011-02-07 @ 21:53:28
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0