13 Januari

Moshi Moshi!
Brr vakna upp iskall, är nästan lite för kallt här inne, tur att man har en varm kira som gärna kommer och lägger sig på en och majuar:P haha
Har varit upp sen halv 11 idag, har suttit i köket med kira och läst<3 myspys, har fortfarande ont i halsen så piggade upp mig med att beställa hem lite grejer från yves, får ju hemligt paket och en ring:P hihi älskar deras hemliga paket, sist fick jag yria läppstift och nagellack som jag för den delen älskar<3<3 så fina färger och bra. Inte testat på djur heller. det är det jag älskar med yves, mycket ekologiskt och inget testat på djur. kan det bli bättre?
iaf nu ska jag dricka lite energy drink och bläddra i nya happie nuts:D så vi hörs sen. chu chu<3

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fin bild!

2011-01-14 @ 21:09:27
URL: http://wanbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0