17 Januari, var ett par dagar sen

Moshi Moshi!
För mycket har hänt, för lite har hänt, har helt enkelt haft för mycket tankar på allt som pågår i mitt liv just nu.
Har fått praktik på gittans syhörna, börjar måndag den 24 januari klockan 10, har även möte samma dag:S
får se hur detta kommer gå, en aning positiv är jag väl men som sagt får se vad som händer med den saken.
Verkar som jag borde säga att simon och jag har väl brutit upp, inte tillsammans längre, vad vi är just nu vet jag inte längre :s vänner skulle jag väl tro. men är bara inse att det är över helt enkelt.
Så hmm vad händer med mitt liv nu? måste hitta egen lägenhet, vart? bo kvar här eller flytta tbx till norrköping, jag är lite lost på den fronten just nu:( inte så glad är jag men antar att det är bättre att göra slut en fortsätta bråka om någon som ändå aldrig verkar lösa sig. hur painful it might be.
Geesh nu ska jag ta och mysa med kira och ringa mor min, uppdaterar lite mer sen. chu<3

Kommentarer
Postat av: Wullie

<3 you know im here for ya x

2011-01-17 @ 20:19:06
Postat av: Lise

fan va alla så bryta upp nu. emma har också gjort slut med sin kille. D: also, min emma. och vincent.

2011-01-17 @ 20:25:14
URL: http://megumi.blogg.se/
Postat av: Emma

flytta hit till norrköping <3

2011-01-17 @ 21:20:05
URL: http://everythingyousee.blogg.se/
Postat av: M i c k a

håller med emma, kom hit.

2011-01-18 @ 00:12:47
URL: http://niintendo.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0