18 Januari

Moshi Moshi!
Gäsp, suttit och prata med mor i typ en timme i telefonen, haha ska försöka träffa min kära kusin  Sanna Panna när jag drar till norrk i veckan:D hihi känns skönt, ska fixa med bussbiljett och sånt senare, packa väskan och grejer.
Men nu blir dricka färdigt kaffet, göra mig i ordning, dra till bibblan, hämta ut mitt yves paket, ica osv. så ska springa runt lite sen måste jag städa.
Mamma har redan börjat hjälpa mig hitta lägenhet i norrköping, saknar norrköping enormt, saknar emma, thilda, lise och saknar emmas, Mickas och våra tjejkvällar vi hade med skräckisar, komedier och skärpmat:D haha kärlek på det. men men nu ska jag snygga till mig o inte sitta här med världens morgonfrisyr och oborstade tänder:P
Vi hörs senare, måste se till att röra på mig kira har slut på kattmat. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0