6 Januari

Moshi Moshi!
Seg dag, haft värsta skumma drömmarna inatt om mig själv och folk runt omkring mig:S
spenderat dagen hos simons mormor som bjöd på familjemiddag, vad mysigt och äta god mat, åt mest kyckling, kalkon och frukt^^ känner att jag har fått tillbaka detta med inte äta kött igen. hmm får se hur det blir med den saken.
Såg att jag gått upp i vikt :O 2 kg så nu väger 47 igen. hmm tror jag före drog 45 kg men men det är ju bara jag, iaf lite bilder:
Lite tråkiga bilder jag gjorde om i mitt poladroid program:P skriver kanske lite mer sen. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0