9 Januari

Moshi Moshi!
Känner mig entligen utvilad, somna med en liten kira halvt över mig:P och en bok på huvudet^^ haha så typiskt mig. läser isande eld just nu, riktigt bra älskar såna böcker:) och sen att man har en kisse hos en gör ju saken ännu bättre, han har sovit hos mig hela natten:D vi låg och lekte lite i sängen imorse haha, han har blivit en liten tjockis <3 så söt. får nog sluta ge honom så mycket kattgodis^^ haha min lilla knubbis.
Men men får se vad som händer idag, måste diska för simon vägrar ju göra det trots han sagt att han ska göra det i typ en vecka nu:S geesh undrar när han kommer hem idag, han har inga nycklar med sig så kan inte gå någonstans direkt. aja han får la skylla sig själv.
Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och läsa lite bloggar. hörs sen. chuchu<3
Min bebis Kira-chan<3<3<3 haha älskar hans uttryck på bilden

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, fotad gäsp? ;)

2011-01-09 @ 16:50:58
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0