Bilder från igår

Här kommer bilder från igår, ladda inte upp dom igår för internet krånglar när jag gör det och simon körde arena.
Hittade efter ett tag datum knappen i kameran så man ser när alla bilder är tagna^^

Det var lite Bilder^^ hihi idag ska jag bara ta det lugnt och läsa böckerna jag låna från Bibloteket igår, kanske lägger mig ett bad och läser sen, det är mysigt och avslappnande.:)
Men nu ska jag läsa nya Popteen:D:D:D:D:D so happy<3 älskar dessa japanska tidningar ge mig prenummeration på dom tack:D och en poladroid kamera plx.
Hörs senare babes<3 Chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0