Lazy me

Gäsp, är trött, sovit dåligt inatt, vaknar i omgångar av konstiga drömmar och sen runt 5-6 var kira igång och hoppa på mig och ville få upp mig, sluta med lite lek i sängen och så somna jag om när han gick och åt. dröjde visserligen inte lång stund innan han var tillbaka och börja mjaua i örat på mig igen^^ lol min lilla kisse nisse.
idag ska jag nog bara ta det lugnt, får se om jag kan få simon att gå till ica eller om jag själv måste gå, glömde köpa mjölk och toapapper igår:S geesh alltid något jag glömmer haha.
lol lurade precis in kira i transport buren^^ mupp där kan han sitta och lugna ner sig lite medans jag skriver färdigt, han leker med garn bollen jag gjort där inne:P
Nah kommer lite bilder på kläder jag sitter och dreglar över, önskar dom fanns i min garderob som för den delen jätte gärna får vara en walk in. oh saknar att ha det. aja iaf bilder:
Oh om man bara var lite rik, skulle åka till japan, korea, kina och alla andra underbara ställen, jag hoppas att jag iaf kan komma till Tokyo innan jag dör, det är ett av mina mål. ge mej en ny vinst lott igen, i needz cash.
aja nu ska jag dricka mitt kaffe och bläddra genom lite japanska bloggar<3
Chu chu darlings<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0