snabbis

Tänkte uppdatera en liten snabbis, är trött men för uppspelt förattsomna. oj aja orkamin mellanslag muppar sig lite i mellan åt:P haha oj:P strunt samma det går att läsa en då:P
Oh imorgon åker jag till norrk, har inte varit hemma där sen typ i höst, ska bli mys med emma och kolla in hennes första egna lägenhet:D mihih pepp pepp. ska försöka hinna träffa sanna, vill hinna träffa Martin, Chrille, Lise, Thilda. ja typ alla jag saknar, haha kommer typ sitta spam sms imorgon på bussen. hoppas min dator inte muppar sig så kanske jag kan vara inne på msn och fördriva tiden eller kolla på pushing daisies<3
mihih mi lajk i:P så skön och underbar serie. nu ska jag lägga mig och hoppas att jag kan somna så jag orkar upp imorgon. vi hörs. chuchu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

:D:D:D:D

2011-01-20 @ 23:17:05
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0