sova eller dryga sig på msn?

Hmmm, ingen ide att lägga sig en kommer ändå liksom inte somna förens om typ minst två timmar till så men aa snacka tuttar me emma på msn är ju super normal konversation, haha seriösare en snacka om flygande apelsiner och rökande äpplen. haha asså emma och jag är duktiga på att flumma oss:P specielt efter "lite" för mycket kaffe. haha jag ska inte dricka för mkt kaffe blir väldigt pratglad när jag är pigg och trött samtidigt. EEE-MMMM---AA vet:P haha
suck typ vad jag gjorde idag men aaa det var ju lyckat, ska upp tidigt imorgon, kan man inte ha tur och typ vakna till något gulligt sms;P eller få ett gulligt när e på praktiken^^, aww är så kär i Nobuta Wo Produce serien så söt, rolig och gullig<3 hihi kärlek är fint när det går bra och kramar är helt underbara:D bortsätt från när kira ger dom och bits:P haha han bet mej i huvudet imorse, ir i håret typ för jag inte orkade gå upp. han är bättre än en väckar klockan:P haha
nae nu blir ett avsnitt till sen kanske man ska dra sig till sängen:p chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0