varför är det lättare att vara liten?

Suck, min röst är typ borta, kommer och går. ena stunden kan ja prata sen dör den liksom ut. jag måste upp till ica med köpa nya halstabletter och en sockerdricka eller något som river lite i halsen.
Kira har legat och gosat med mej hela natten:P min lilla kramiga kisse<3 simon är hos Eric med Emil och lanar. får se när han kommer tbx hem.
men men jag hoppas rösten är okej nog att gå till praktiken imorgon gillar inte att vara hemma, men känns dumt och gå till praktik i en affär när man sedan inte kan prata:S blir lite skumt då kanske. aja.
nu ska ja dricka lite kaffe, göra mej i ordning och dra upp till ica eftersom jag kan inte be någon gå upp åt mej:S haha lat jag låter men får bli tjock halsduk så borde väl halsen klara sig.
vi hörs, nu ska jag läsa nya ViVi:D chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0