When something end something new is supose to begin

Moshi Moshi!

Mycket som sker just nu men men, som sagt simon och jag har gjort slut, det är gemensamt så sluta fråga. om jag vill berätta mer detaljerat så gör jag det, just nu är det bara dom närmsta som vet<3 tack för att ni finns där.
Just nu har jag planerat in en resa till norrköping i veckan, hoppas att tågen /  bussarna kommer gå som dom ska, behöver komma bort från allt ett tag innan jag börjar praktiken och sånt.
så imorgon ska jag till bibloteket, låna lite nya böcker, packa väskan lite så jag kan åka hem på onsdag ir torsdag. måste köpa kattmat och kira imorgon med så ska fixa lite små ärenden då.
men men har inte så super mycket mer att säga utan ikväll ska jag ta det lugnt och reda ut lite saker och jag lova Nils, kolla på Pushing Daisies! :P haha håller på att fixa hem den nu så.
hehe nu ska jag ta lite te och ett äpple. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0