A Dime on the Streets

Long time no see. var ett tag sen jag faktiskt uppdatera min blogg seriöst. varför har ja kvar den om ja aldrig uppdaterar den? hmm, skönt att ha någonstans att vända sig med sina tankar ibland. kul att läsa mina gamla inlägg osv, minnen helt enkelt. Jag börja blogga för att skriva av mej så varför har jag slutat? inte så att jag inte har tid snarare tappat lusten för allt i mellan åt. finner inga ord. men here i go again.


Idag antar jag att ja hitta tillräcklig med ord för att uppdatera den.

Satt förut o fundera över vad sjutton vill jag göra med mitt liv egentligen, har varit helt lost på den fronten sen min drömkrossades, inte så konstigt men jag fann kort o gott att "A Dime on the Streets" passar mej bra. För dom som inte förstår det så ska jag förklara lite snabbt. om man tittar i en kassaapparat, så ligger det 500, 100, 50, 20, tior, femmor osv i olika fack. Jag vill inte ligga i ett fack, det låter så en formigt. men att vara ett mynt på en gata, finns inga kanter som hindrar dej för att kanske stötta på en 100 lapp. Du är mer fri. jag kan inte finna mej i någon kategori, finns ingen som ja tycker passar mej, jag vill kunna flöda fritt runt omkring, ha många valmöljigheter. kanske därför allt känns jobbig imellanåt, men jag kan inte bara gilla en sak, det finns så mkt mer att se, att känna, att ta del av. varför bara lukta på den ena röda rosen när det finns blåa, rosa, gula rosor oxå? ska jag vara enformig o hålla mej till den röda för att världen säger att det är den som betyder mest? nä, det tänker jag inte. jag tänker se allt, känna allt. iaf så mkt jag hinner, så mycket min tid till låter mej att göra.
Nä nu ska jag leka lite med photoshop o sen duscha. ska hem till mor sen som bjuder på mat, vilken lyx jag har. <3 hihi hörs sen. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0