Resuscitated Hope

Jag blir bara mer o mer förvirrad på denna världen :S ingenting stämmer längre. meep meep
Nothing else matters. (8) sitter o lyssnar på den, får rysningar i hela kroppen<3
Annars då? jo sitter hos mamma, nyss ätit, mormor är så snäll o bjuder på mat, ska nog snart dra ner till stan eller nått behöver komma ut lite, orkar inte sitta inne hela dagarna, bara jobbigt och tråkigt.
vill ut och fota lite, någon som ställer upp? ^^,
haha nae orkar inte skriva mer här heller, min mobil håller på att spammas med sms :P haha ^^ nu ska ja gosa om min kisse o sen dra ut. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0