6 Mars

Då var man 21 år. gammal tant nu^^ haha
jag är trött, jäkla tabletter som göra mej så sjukt trött :(
imorgon ska jag äntligen få träffa Joel:D kärlek på det<3 inte sätt han på 1 år 1½år typ.
Helgen spenderades i stockholm. åkte dit i fredags med Jennifer, gick o shoppa lite.
Sen träffa vi David o drog hem till han. sen stack jennifer o träffa håkan, någon dj hon kände. medans ja o david gick till någon kompis (minns inte namnet men aa) träffade Tommy o matte där, wow nördar^^ haha det var kul. alltid kul att träffa nytt folk.
Lördagen spenderades framför tvn typ:P Zzz var sååå trött. seriöst måste lära mej att hålla mej vaken utan kaffe:P det är illa hur trött man kan va ibland asså.
idag blev det stan en sväng me David och sen hoppa på tåget hem till norrköping.
Suck, mamma sura på mej o tjata om simon o allt. suck orkar inte med sånt så drog hem till Emma en sväng. skönt haha emmas pappa är härlig:P haha emma vet vad ja menar:P lål xD
fick en piggelin och kaffe av emma. mysigt<3 massa girl talk och lite irritation på msn. men vad ska man göra när folk inte fattar man bara skojar med dom? haha så seegt.
iaf nu ska ja glo på japansk skräckis o sova för imorgon ska ja som sagt träffa Joel min saknade kusin och sen åka hem till min lilla kissemiss Kirachan<3.
vi hörs. chu chu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0