Har du?

Någon som förstår dig : Jag hoppas det;P
Tuff kompis som kan försvara dig : Emma så klart;P
Något beroende : Äpplen
Fikat idag : Juppz me Majorskan.
Nagellack : Svart och en rödaktig Nagel:P
Någon vän som bor i ett annat land : Japp

VEM ? ..
Avskyr du : ingen
Hånar du : Ingen
Delar du mest minnen med : Min familj o vänner iguess
Längtar du mest efter : Hemlis ^^ fnizz fnizz. nah en puss kanske;P
Stör du dig på : emmas cp mic på skype
Gosar du med : Gärna med en viss person, haha. 
Lagar mat : Klart ;P
Diskar : inget roligt men aa :P
Tror att den är någon : Alla är något ?!

VILKEN ? ..
Tidning läser du : Egg, Ranzuki, Popteen, Ageha, Nylon osv
Buss åker du oftast : inte buss men spånkan
Frisyr har du : mellan långt rakt hår typ
Dag fyller du år : 6 mars
Årstid föredrar du : Sommar/vår/höst
Stad är du uppväxt i : Norrköping dööö

VAD ? ..
Gör du nu :
Skriver denna och skypar me emma
Gör dig till en bra människa : jag är social och glad;P lite knäpp ibland oxå.
Gör dig till en dålig människa : Mitt humör?
Vill du arbeta med : Härliga människor?
Är roligast just nu : Denna listan;P
Har du på dig nu : Mjukisar, tiger linne och röd bh;P.
Har du för smink idag : MISSHA<3.
Äger du för skor : För måååånga ;P T.ex converse
Har du för storlek i skor : 35-37 beror på affär
Läser du för bok : It Girl
Ska du göra nu : Sova snart kanske

oj vilken tråkig lista

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0