imorgon smäller det

oh imorgon em flyttar man tbx till norrköping, blir att jag bor hos min morbror tills vidare typ.
har några lägenheter på "g" hoppas får gå o kolla och dom hör av sig tbx snart. gillar inte att vänta.
Har iaf nästan plockat ihop allt som är mitt. inte så mycket kvar nu. stackars kira går och ser så orolig ut, mamma blir väl glad som får ha honom, lite synd att hon är allergisk dock:S vilket ja oxå e iofs men men inte lika mycket som mor min iaf.
Har inte kunnat äta något, mår bara illa så fort jag äter lite:S blää har säkert gott ner igen. ja måste börja äta ordentligt. men det får komma med tiden, just nu sitter jag bara o hoppas att jag ska få tag på en egen lägenhet. vill ju inte flytta in me morbror direkt men vad gör man? kan ju inte stanna hos simon o bråka hela tiden. känns som allt bara blev fel. egentligen borde väl simon och jag gjort slut förlänge sen.
börjar om på nytt. träffar nytt folk vilket man gillar. får se vad som händer me mitt liv nu. ska söka lite jobb. kanske har lite tur o får jobba på tempo^^ haha. aja nu ska ja ta det lite lugnt orkar inte packa mer, har dessutom hela fm imorgon på mej att stoppa ner det sista.
oh även om det är skönt att flytta vill ja nästan ha en helg som förra när jag åkte till sthlm. träffa folk, festa lite, mysigt, fylla år^^ haha nae klarar mej utan att fylla.

aja får roa mej med att drömma mej bort lite o försöka planera in något roligt tills nästa helg. måste få tbx min energi vilket jag har när ja slutat me dessa bajs tabletter.

Kommentarer
Postat av: Lise

har NÅGRA lägenheter på g? flera lägenheter? du kan väl ge mig en också :D

2011-03-11 @ 19:40:07
URL: http://megumi.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0