Mars

Oh Torsdag idag, imorgon blir stockholm:P hihi ska nog färga håret idag, kliar i fingrarna så jag blir galen:P haha att ja inte kan låta bli mitt hår asså. saknar mitt mörk bruna hår nu:P haha mupp jag är ibland asså.
här har ja mysig färg, men omg varför klippte jag av mej håret?
jag hade ju skit långt hår. över tuttarna typ^^ oh saknar långt hår fast ändå inte så jobbigt att reda ut varje dag:P haha ja vill ha löshår ir nått^^ skifta mellan långt o kort hår:P
måste jag passa i alla möjliga hårfärger o stilar? jobbigt.
nae ska leta hårfärg o så får vi se om det blir mörkt igen:P haha mormor kommer bli galen på mej så som jag håller på:P haha att inte mitt hår blir förstört fattar ja inte:P så mkt som jag bleker, färgar osv. jag har grymt hår säger vi:P
nae ge mej lite sommar med så man kan visa lite hud o slippa alla mösser o skit.
fast nu ska jag leta reda på ett par jeans och sen dra mej inåt stan, ska ju möta upp lisefise efter hennes möte:D och så kanske det blir en sväng förbi klätterhallen:P hihi "ja kan putta på" haha omg så roliga minnen, satt o snacka massa klätterhallen tid igår med thilda, fan vad ja saknar det, om jag flyttar hit till hösten så ska ja fan börja igen, saknar folket där enormt, haha tintin och kapten:P nae nu måste jag fixa iordning mej det sista så vi hörs. puss puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0