Neeeeervööööös

Asså oh vad jag hatar att vänta...Vill så gärna ha lägenheten att ja säkert inte får den:s buhu jag vill veta nu om jag får den eller inte. jävla post o inte komma med mitt brev. suttit och sökt typ 10 sommar jobb idag oxå. ska nog fan börja plugga till hösten borde läsa upp mina ämnen. typ gå någon baskurs eller något. ska se om jag hittar någon studievägledare jag kan prata med, vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga men det löser sig.
Jag vill ha något att göra. blir helt lack av att bara sitta hemma. laga nyss mat, quorn och grönsaker:P hehe jum blivit värsta vegetarianen igen. äter typ inget kött förutom fisk o kyckling, vilket inte är ofta det heller. aja jag äter iaf. bättre en inget, börjat käka typ två äpplen varje dag. så sjukt gott nu när man kan äta dom normalt:D<3
Men nu ska jag ringa lite samtal och vänta på svar. hoppas emma inte jobbar allt för länge vill ju ses, snacka och dricka kaffe:D hihi girltalk om allt o inget:P vi e bäst men hmm blir nog sthlm ihelgen med som sagt. kul att festa me rövbert:D yay nu ska fixa lite samtal. tjoflöjt.
Bjuder på denna charmiga bilden ja snodde från emmas blööög. haha ja, emma och elin. snyggast.se asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0