svårt o sova ja visst

Miljoner tankar som rullar runt i huvudet just nu känns det som, mycket som måste göras osv.
Hitta min svarta spritpenna vilket resultera i att ja rita på mej själv:
vad jobbig allt kan kännas i mellan åt. suck skulle behöva komma bort, orkar inte med en sur mormor som slår igen dörren mitt framför nyllet på en:S tack för den lixom. allt på grund av en jävla bil som råkade gå sönder. suck. sur mormor härligt. sur mamma för ja typ aldrig pallar sitta hemma. ännu härligare....Not
Varför flytta ja hem igen? seriöst? det känns som sämsta idéen ever. vill liksom aldrig vara här hemma för det känns som vi bara bråkar då. sjukt jobbigt. behöver en borgenär för jag inte har ett jobb. vem kan vara det? suck det suger att växa upp.
sitter o glor på bilder. tänker tillbaka. och vill ligga o kramas med någon, kira e inte så duktig på kramar.
Charmigaste bilden ever på emma o mej btw. hej ja e duktig på att skämma ut mej. varför gör bara vissa människor mej blyg och andra inte? weirdstuff.
Framtiden, baklänges hej o hå. tänk om tiden skulle gå framåt och sen helt plötsligt gå tillbaka igen!?! tänk att få leva sitt liv från 0 till typ 80 kanske och sen börjar man gå tillbaka asså 80-0. tänk om man skulle göra det, skulle det då betyda att man kan ändra om sitt liv sen om tiden börjar gå framåt igen? hmm sjuka tankar ja har jag vet..
jag är sjukt udda jämfört me alla andra.^^ men det är roligare att var udda en normal:P märkte ida att jag tydligen jämt sitter o gör weird ljud ifrån mej när det bli för tyst:P haha Stoffe och Emma mobba mej lite på Pizzerian idag för det:P aja ja bjuder på den lixom.
oj vad ja har fått ryck på att skriva ida.
i like wierdfaces^^ plus skriva långa inlägg när jag inte kan sova. ligga i sängen me en laptop ftw u know. nu blir film eller något måste försöka sova. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0