Tell me a Story

Moshi Moshi!
Zzzzz känner mej helt utmattad ida.
hoppas jag kan sova lite mer i natt en typ 3 timmar, kom hem för en stund sen.
varit o hängt hemma hos emmafemma. soft att bara sitta o snacka lite, fika mysigt.
Mycket som ska göras i veckan nu, många samtal och sånt som ska fixas. hoppas på lite girlparty i helgen^^ haha det var sååå sjukt länge sen vi drog ihop oss tjejer och drog ut. får se om man orkar fixa ihop något eller om det får vänta. man måste ju ha lite cash.
Oh jag är trött men endå så sjukt uttråkad :S jag förstår mej inte på mig själv, oh vill åka bort på semester. någon som bjuder? hehehehehe. nae nu ska ja sluta dryga mej vid datorn. är trött o seg så kanske sätter mej o skissar lite sen. vad ska man skissa? haha kan leta folk på fejjan att rita av^^ länge sen man gjorde det:P eller så kanske jag ska pilla me bloggdesignen, får se vad jag gör. nu ska ja iaf busa med min kisse.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0