Tonight

Oh gäsp. seg att vakna för en halv timme sen:S ja burkar ju gå upp mellan 9 och 10:P
var väl för ja inte sov något natten innan.
ojojoj min katt har fått fnatt o springer in i saker:S fram o tbx så hör man en dunk i mellan åt då han sprungit in i nått. nyss var det skrivbordet:S min stackars kisse.
Nae ska nog dra o göra mej iordning kan inte sitta här hela dagen även om det lär bli så, känner inte att ja orkar göra så mycket idag, ska ringa runt på lite lägenheter och laga mat, ända planerade ida:D får se om man kanske träffar emma sen. men nu ska ja göra mej iordning. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0