usch o fy

Vilken lång dag.
Flyttat hit nästan alla mina saker nu iaf, en fåtölj, en datastol och ett tvbord kvar.
inte har jag ätit idag heller:S fan måste börja äta.
Bilen gick sönder med, turligt nog hade vi precis kommit in i norrköping.
Hej panikångest typ. vad ska jag göra? kira, grejerna oh usch det var inte kul.
lyckligtvis löste det sig, gittan kom o hämta mej o kira + lite saker, åkte hem till mor ringde runt som fan. Emma min ängel, hade en bil med dragkrok:D tack för hjälpen<3 kärlek på det. vet inte vad ja skulle gjort, Britt var oxå jätte snäll som skjutsa mej o simon för att hämta bilen o emma.
Allt ordna sig iaf, dock funkar fortfarande inte bilen så de små pojkarna får sova här hos mamma i sofferna.
Kira verkar orolig, vilket är väl förståligt. ja hoppas ja får höra från personen me lägenheten i kneippen nu efter helgen. ge mej lite tur någon. jag behöver det har verkligen ingen tur. varit en riktigt jobbig helg.
aja ska väl vara lite social me mor och pojkarna nu. vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0