mys hos mor

Moshi moshi!
gaaah e seg som fan, sitter hos mor nu, har fikat och hjälpt henne betala räkningar, är så snäll och hjälper till^^ lätt värt när man får pengar;P
Idag har ja bara segat mej, varit på möte på Arbetsförmedlingen, Försäkringskassan och sen in och lämnat mer papper och klagat lite på Soc, som är seeeegast i hela fucking världen.
ska snart ner till tempo och hämta ut mitt paket från korea:D mihihi min missha och skinfood:D nom nom nom me lajk it. men fastna här framför datorn och facebook som vanligt haha plus det är så kul att leka i cam^^

And yes i have dyed my hair darker ;P kunde inte låta bli, när det kliar i fingrarna så måste man så enkelt är det. jag är iaf super nöjd =D huvudsaken lixom. men nu ska ja nog dra mej iväg till tempo en snabbis vill ha mitt paket och något gott att dricka. hehe. hörs nästa gång jag orkar blogga;) haha chu chu<3

Kommentarer
Postat av: Emma

snygg tröja ;)

2011-05-18 @ 21:31:32
URL: http://everythingyousee.blogg.se/

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0