11.11.11

lol bara för alla andra gjort det gör jag det med. Det är den 11 November 2011 (11.11.11) lol känns lite larvigt, allt nått. när det var 06.06.06 var det jordensundergång osv. vf e det alltid så? tycker det bara är larvigt. nästa år blir det 12.12.12 ^^ haha att folk orkar asså. 

aja nog om det, jag är allmänt trött o seg, Sitter och dricker kaffe, mina tankar lurar omkring. Ska åka in till stan sen och prata av mej lite med Emma innan hon rymmer till sthlm(ta med mej!!!) haha ja vill oxå åka bort ifrån norrpan ett tag. olika anledningar;P haha kan ja bara få en liten gratis resa till sthlm så kan man sen använda min gratis kryssning;P haha xD skulle vara kul. komma bort lite. förra kryssningen var så kul. haha även om man träffa lite skumt folk:P lol haha xD oh minnen.

haha nä om man ska ta o göra sig iordning, leta fram lite kläder, lyssna på lite mer musik och sen smita in till stan. sounds good to me. får se vad som händer ikväll?!? fest kanske!?!?!?! skulle vara kul men nu ska ja dra till badrummet. cya 


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0