Another Monday

Måndagar är sega, specielt när man inte sovit ordentligt, vaknar upp lite var o varannan timme hela natten så känner mej inte direkt utvilad, men ja kämpar på ändå. Ska lämna in massa papper, dra till banken och dra på möte. Så egentligen borde ja inte sitta här o skriva med tanke på att ja måste duscha, klä mej, sminka mej och ta fram alla papper ja ska ha med mej. haha måste dra om ca en timme, hoppas posten hinner komma så jag kan lämna in allt samtidigt.. men men ska la hoppa in i duschen, strax druckigt upp mitt kaffe:P hehe vi hörs...tjio

Kommentarer
Postat av: [lisabjernhagen]

En dusch och kaffe kan åtminstone underlätta dagen :)



Jag driver en alternativ blogg om alternativ musik och klädstil. En av Sveriges största inom området. Jo jag sjunger i ett metalband också. Dessutom har jag knallila hår. Jag lovar att jag bryter av i ditt vanliga bloggklickande! Ägna en sekund, you won't regret.

2011-11-14 @ 14:23:54
URL: http://lisabjernhagen.com

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0