Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta

i know,  ja faila lite o inte börja så får la lägga upp fyra ida:P lol....

1. Jag älskar katter <3
2. Är livrädd för spindlar
3. Älskar att göra impulsiva saker
4. Byter hårfärg var o varannan månad
5. Är en anime nörd
6. Älskar att läsa böcker har på tok för mkt böcker
7. Favorit genre är skräck
8. Kan i stort sätt lyssna på all musik men finns visa genre som funkar bättre
9. Duschar varje dag (lol kommer inte på så mkt mer xD)
10. Drömmer att få jobba med djur men är pälsdjurs allergiker :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0