30 dagars utmaning

Dag 1. Lägg upp en bild på dig själv + 10 fakta
Dag 2. Berätta om en person som haft stor påverkan till vem du är idag.
Dag 3. Mitt drömresemål.
Dag 4. Berätta ett minne från en resa.
Dag 5. Berätta om ett tillfälle du skulle vilja uppleva igen.
Dag 6. Om 10 år...
Dag 7. För 10 år sedan...
Dag 8. Sporter jag gått på genom tiderna
Dag 9. Mitt största intresse
Dag 10. Om jag blev snuskigt rik...
Dag 11. Betydelsen/Anledningen till mitt bloggnamn
Dag 12. Något jag ångrar.
Dag 13. Någonting jag oroar mig för.
Dag 14. Min största rädsla.
Dag 15. En bild på mig och min bästa vän/vänner.
Dag 16. En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
Dag 17. Mina mellannamn och vad jag tycker om dem.
Dag 18. En låt som får mig att gråta.
Dag 19. Det bästa TV/Dataspel jag någonsin spelat.
Dag 20. Innehållet i min väska.
Dag 21. Min favoritplats.
Dag 22. Något jag förut hatade men lärt mig att älska.
Dag 23. Om 50 år...
Dag 24. Min tro om vad som händer efter döden.
Dag 25. En låt som alltid får mig att må bra.
Dag 26. Berätta om din första kyss.
Dag 27. Mina favoritbloggar.
Dag 28. Mina föräldrar.
Dag 29. Såhär ser en kompis på mig.
Dag 30. Såhär ser jag på mig själv.

börjar imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0