"I have so many questions, my mind wanders"

Moshi Moshi!
Har fått för mej att bli rödhårig igen, 叫び så igår hitta ja blekning så nu går ja me eldigt hår:P haha om typ två veckor e jag rödhårig igen eller nått. måste bara vänta på att blekningen går ur xD
Just nu sitter jag o dricker kaffe, biter på en penna för att inte röka:P haha bra sätt att sluta på va? ニコニコ haha funkar en så länge iaf:P lol fast snart måste ja ta min morgon cigg^^ メラメラloool
Ska snart göra mej i ordning med, ska iväg med mor och Malin, handla och åka förbi soc. måste klaga igen, får fan aldrig mina pengar お金 i tid しょぼん freaking saaaad buhu.
チョキ men nu ska ja sluta sura o kolla vidare på min anime :P (^з^)-☆Chu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0