Magic fingers.

Ja, det är mycket man kan säga om livet samtidigt som det är så lite man vet om det.

Vad väntar där bakom vägkanten? Lycka? Otur? Kärlek?

Det vet man inte förens man har vågat att passera, men om dom tidigare svängarna har vissat fel saker som bara gör personen i fråga ledsen, hur vågar man då fortsätta framåt?

Svarat är. Man vet inte, man gör det ibland bara automatiskt, eller så har man en underbar vän som hjälper en framåt i livet. En som rycker upp dej när du mår som sämst.

 


Kommentarer
Postat av: muuminauten

(Y)

vart är smileysarna när man behöver dem? ^^

2011-10-20 @ 19:54:10

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0