dreams, sorrow, happyness

The sound of a heart breaking isn’t poetic. It is hollow. It is tragic. It calls for rituals – the denial, the shock, the anger, the disappointment, culminating in hopelessness. Just like a shrinking white star slowly collapsing inwardly, with memory drawn from every breath a blow. It’s like death without the sleeping part...
usch haft hemska, skumma drömmar inatt.. bläää dont like. slutar bara me att ja fortfarande är trött när jag vaknar igen.  aja får dricka lite extra mkt kaffe idag helt enkelt. friskis och svettis idag med;P haha har iaf nått att göra om dagarna då:P förutom vänner och dator;P hihi imorgon blire klätterhallen ser sjukt mkt fram emot det. längtar som fan, saknar klättring.
nää nu ska ja glo på bilder på snygga frisyrer, dricka upp mitt kaffe och göra nått vettigt. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0