I didn't expect anything. I didn't want anything. I didn't know anything.


Heey!
Igår vare kryssning, har fler gratis kryssningar, om man bara hade lite mer cash så drar ja lätt iväg igen, men nu måste ja spara dom sista två hundra till mat xD haha fett illa. Men nästa gång man får cash och ngn kanske e glad o impulsiv, drar ja gärna iväg på kryssning igen, det e sååå kul. =D haha träffa mycket roligt, skumt, wierd folk. haha skämde ut mej oxå när man sjöng kareoken, men vi fick igång folk:P haha Emma och jag är bäst, vi fick avsluta kareoken med;P haha hoppas emma lägger upp det klippet på fb haha var så kul  xD.
kom iaf hem runt nio igår, träffa Tich och Alex en stund då;) trevligt, och idag har jag varit på möte men nu ska ja ta lite kaffe ir nått och sen kolla nån serie. puss puss.....

something:
hahaha xD älskar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0