I don’t wanna cry no more, more

sarajyeo beoryeo geuman jom kkeojyeo beoryeo
jeongmal sumdo motwigesseo
eodil gadeunji naega eodi itdeunji
museowo nareul ddaraoneun neo
Moshi Moshi!
Känslosam dag kan man ju säga. Skönt att bara få prata av sig lite, får ur lite ur det där över fulla glaset.
Nu sitter jag iaf o lyssnar på musik, kom typ nyss hem. har varit ganska slapp o skön dag.  ska nog snart krypa ner i sängen och kolla Boston Legal eller nått annat kul. om det inte blir en skräckis, får se helt enkelt.
Sitta och plinka lite me gitarren e ju inte helt fel heller. lalala stackars mina grannar som hör mej sitta här o sjunga :P haha nää så dåligt sjunger ja inte men men. orkar inte skriva så mkt just nu ville mest bara uppdatera bloggen lite. vi hörs snyggingar. puss puss!!
sarajyeo beoryeo geuman jom kkeojyeo beoryeo
jeongmal sumdo motwigesseo
eodil gadeunji naega eodi itdeunji
museowo nareul ddaraoneun neo

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0