"Kärlek är som tidningsprenumationer, läser man inte varje dag kan man lika gärna ta lösnummer"

många tankar, många funderingar över allt och inget egentligen.
min hjärna är över arbetad eller nått..
Dagens händelser!
Vakna av att mamma ringde och emma spam messa mej lite halvt:P haha
Drack kaffe och sen hem till mor för lite käk.
Handla mjölk och toapapper på tempo.
Sen kom Emma och hämta upp mig, drog hem till henne, chilla, drack kaffe och bara snacka massa skit.
Jonte kom förbi, hehe mobboffer:P såå sjukt kul att retas asså kan bara inte låta bli.
Drog sen till Alex och Tich, chilla lite blev lite våldtagen fast ändå inte. haha xD flumunge alex.
Tich och jag drog förbi henne, hämta nudlar o laptop.
Hem till mej färga mitt hår, käka nudlar, kolla Dexter och bara allmänt flumma ut och ta sjukt skumma/roliga/störda bilder xD haha asså dog nästan av garv kunde verkligen inte sluta xD hahahah.
Följde iaf henne en bit mot rese.
sen har ja bara chillat framför datorn.
intressant dag? mja maybe baby. men men jag bara skriver av mej lite, inte uppdaterat bloggen ordentligt på ett bra dag. tröttnat lite på den. känns som livet gör mej för upptagen för den fast ändå inte. hard to explain but anyhow..
ska nog lägga mej o kolla på nån film eller nått, borde försöka sova lite och komma upp skapligt imorgon. får se hur ja mår då om ja drar till vårdcentralen eller inte?!?! borde kanske men aa palla. iaf thats it for now, får se om det dyker upp nått mer eller inte, man vet aldrig med mitt huvud.
och detta känns så random så ja blir knas men halalalgjlkajgkag eller nått. ska ta macka o kolla på nått cya later aligator...
random pic från några helger sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0