Lista igen

VEM

Vem är i rummet med dig? min dator^^
Vem fick du senaste sms av? Tich:D
Vem tänker du på nu? Purr Purr
Vem pratade du senast i telefon med? Emma <3
Vems hus var du senast i? Emmas föräldrars?
Vem önskar du var med dig nu? den ja tänker på?!!?
Vem är din favoritsläkting? ingen aning faktiskt

VAR

Var är din mobiltelefon? i sängen
Var handlar du mest? Gina
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Shock, göteborg
Var åkte du senast bil? igår me micke


VAD

Vad åt du senast? macka
Vad drack du senast? Kaffe, just nu lixom
Vad är det för färg på dina byxor? Jag har inga byxor på mig.
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt donken glas
Vad har du på fötterna? Inget
Vad är din favorit färg? Svart o rött
Vilken film såg du senast? Ihmm den som gick på sexan igår
Vad hör du just nu? Datorn och nån utanför fönstret

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Lätt att ja har
Hånglat på en bio? aye
Hånglat i skogen? Aa
Tyckt att din kusin är het? hmm dont think so
Sovit naken? har hänt under sommaren när det är för varmt
Kört över hastighetengränsen? haha klart xD
Målat om ditt rum? not yet but im gona do it
Dansat framför en spegel? Jämt.
Fått hicka? Haha vem har inte?
Dumpat någon? Mja…
Stulit pengar från en kompis? Tror inte det
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja det har ja nog
Varit i slagsmål? öm inget ja minns just nu iaf
Smugit ur ditt hus? Nä aldrig behövt
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Ja…:(
Hånglat med en främling? Yep.
Älskar eller saknar någon nu? många ja älskar o saknar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0