“You love secrets. You want to marry secrets and have little half-secret half-human babies.”

Vad vet man? vad vet man inte?
jag vet nog lite för mycket ibland men what ever. tror ibland det är bra att veta för mkt en för lite men man kan ju ha fel. Idag blire bio iaf me Jonte, ska träffa Emma med, undra om hon skulle följa med? hmm doesnt remember.
Jag sitter iaf här och dricker kaffe, är lite seg, Tich, Alex & Jonte var här ett tag igår. dom är så söta:
haha lite gayness igår asså xD haha men fortfarande lika kul. Blev kolla lite på filmen på sexan och bara chilla, kasta lite dart. mysigt<3
men nu ska ja ta o dricka upp mitt kaffe och kolla lite på BL<3 och sen fixa mej iordning.. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här! Jag orkar inte med massa reklam kommentarer men skriv gärna din blogg adress gillar jag bloggen så kommer jag följa den med bloglovin, du behöver inte be mig. =^_^= kram!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0